reklama

O tebe a o mne

Koľko ľudí, vecí, miest na mape sveta mám rád! Koľko nerád! Koľko slov už som rozhádzal s kamienkami z brehu do vody a vždy sa mi vrátili len kruhy. Len kruhy? Mamka. Sestra. Prvý kamarát na život a na smrť. Moj prvý strom a prvý psík. Morský breh. Lúčka za domom, ktorý už nestojí. Čas plynie. Dnes ako lenivý potočik. Zajtra ako povodeň. Mamičku, sestru i kamaráta na život a na smrť odniesli anjeli do  veľkého svetla. Psík spí pod stromom mojho detstva. Možno na mňa čaká u svojho psího láskavého Boha. Raz mi  zasa oblizne nos, zašpiní nohavice, zakrúti chvostom a brechne:"Tu som, človek. Tak zasa spolu."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Poďme sa ľúbiť ako stromy s hlinou/ aspoň raz vyrásť možno do neba/ Napíš mi na pleť perami a slinou/čoho nám treba čoho netreba/

Zoznam je krátky Ty Ja Možno svetlo/ Žiarivé ticho medzi slovami/ a možno vtáča ktoré neodlietlo/ do búrok žitia kamsi od mamy/

Poďme sa dotknúť ako prví ľudia/ stromov a dúhy Kože mesiaca/ poďme sa ľúbiť kým nás nezobudia/Zajtrajšok možno všetko postráca/

Peter Belanský

Peter Belanský

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem a bývam v Prahe, píšem poéziu, prózu, všeličo. Fotografujem. Ľúbim, nemám rád, hladkám, provokujem, verím. Zoznam autorových rubrík:  Poézia, prózaTí, ktorých mám rádNezaradenéEkológia, prírodaSpoločnosť

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu